Feb 22, 2017

Moje misli jednog običnog školskog dana ♥




Novo obaveštenje na instagramu, šta li je ova sad objavila na insta story-ju... O moj Bože, već je 12 h a ja iz kreveta i pidžame mrdnula nisam. Koji je danas dan? Čekaj, savršena subota nije bila skoro, znači nedelja nije, ponedeljak nije... Utorak? Tek je utorak? Imam li šta da radim danas? Domaći iz matematike? Ili još neki youtube video... Nah, ne pregleda ona te domaće tako često, bolje je da odgledam nešto na youtubeu. Jao, ovaj video je bio baš kratak, samo 10 minuta imam vremena za još jedan... 12:30!? Zvanično ću zakasniti.


Eh, šta mi još ono treba? Odeća tu? Frizura na mestu? Patike obuvene? Da. Knjige! Šta je ovo? Istorija, geografija i biologija u jednoj svesci? Ma nema veze, poneću samo nju i svesku iz matematike. Gde mi je pernica? Pernice nigdekad mi treba. Evo je neka olovka, poslužiće danas. 



Šta imam prvi čas? Šta uopše imam utorkom? Imam sigurno matematiku. Ali koji je to čas? Šta da radim sad? Prošetaću školom pa ću da vidim gde su rančevi i gde su ostali iz odeljenja. AHA! Prvi čas mi je matematika. Okej, sada ide molitva. Dragi Bože, samo današnji dan da preživim, ne dobijem ni jedno keca i otićiću na liturgiju. Svega mi, ovaj put ne lažem kao ostalih dana. 



Ona žena mi se na glavu popela, te hoće da pregleda domaći, te hoće da nam daje kontrolne, pa ne može to tako. Uf, Ozbiljno mi postaje dosadno. Žvaće mi se žvaka, mogla bih da odem do trafike. "Nastavnice, mogu li do WCa?" Hvala Bogu pustila me je. Ustvari, poslaću dežurnog po žvaku a ja ću malo da sedim napolju dok on ne dođe. Pametna sam ja.




Eh, sad kad imam žvaku mogla bih se vratiti na čas. Šta je bre ovo? Neka slova, neki brojevi i linije... Kako je lepo vreme napolju. Neka deca se igraju , blago njima. Jaoj, kako ona devojčica ima slatku jaknicu, roze sa cvetićima i malo podseća na manju verziju Caroline iz Vampirskih dnevnika. Koji je danas datum? Kad li izlazi nova epizoda?



Uh, četvrti čas. Ovo počinje ozbiljno da smara. Kakav kontrolni Ana spominje? Imamo kontrolni?! Opusi se, udahni, izdahni. To je samo kontrolni, zar ne?  U dobrom si uglu lako ćeš prepisati i nećeš zabosti kolac (dobiti keca). Samo malo da Nikola pomeri u levo, još malkice i odgovori su ispred mene. Samo da je ovo tačno, jer ako nije ide meni kec.




Još 5 minuta i slobodna sam, ako skrate čas slobodna sam za 3 minuta. Kako da pravilno utrošim poslednjih 5 minuta na istoriji? Nema veze, neću ih utrošiti pravilno. Čim dođem kući moram da napišem post, odgledam seriju, jedem i skrolujem we♥itom. Još samo 3 minuta i izaćiću iz zagušljive učionice i biti bliže hrani. Ovi dežurni su zvanično nesposobni. Ko još ne skraćuje zadnji čas? Najbolje bi bilo i da ga produže. 100% ovi što prvi put dežuraju, oni zvone tačno u minut a to što nam kidaju živce, to njih nije briga.

Hvala Bogu više, zvonilo je.



17 comments:

  1. Ako si takva u popodnevnoj smjeni,zamisli mene već 3 godinu jutarnja.Jedva sebe uspijem ponijeti ujutru,ostalo šta dohvatim.Baš si me nasmijala:)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoo, ne mogu ni da zamislim taj užas prve smene. Drago mi je da ti se sviđa ♥

      Delete
  2. Ahahahahhaha, baš sam se nasmajala dok sam čitala. Ja sam jutarnja smena od prošle godine, i nemogu da pronađem kraj sa krajom jer mi se mnogo spava, tako da nastojim da sve pripremim noću. Danas sam se baš vraćala kući od pola puta do škole jer sam zaboravila jednu, jedinu knjigu. Ali šta ćešš...

    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sivđa, draga ♥
      Razumem te, ja sam ove sedmice prva i ne mogu da mislim uopšte...

      Delete
  3. Odličan post. Stvarno sam se jako nasmijala. Voljela bi da radiš više ovakvih postova, super su!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. Zanimljiv post. Fotografije su odlične! :)

    Giveaway

    ReplyDelete
  5. Volim da čitam ovakve postove jer su dosta zanimljivi. Prava vrteška u glavi kako bih ja rekla. :D Odlično! :)

    The Fashion Spell | Giveaway

    ReplyDelete
  6. Baš simpatičan i zanimljiv post, uživala sam čitajući <3

    everydayema.blogspot.ba

    ReplyDelete
  7. Wonderful pictures! Inspiration!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  8. Milice draga, zaista sam uzivala u ovom postu. Jako je zanimljvio napisan, a i sama tema i ideja posta je vrlo interesantna. Dopada mi se u potpunosti, jer su i moja razmisljanja slicna hah.

    Gotičarka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno i drago mi je da ti se sviđa ♥

      Delete
  9. Uživala sam čitajući, svaka čast na ovako lijepom pisanju !
    Ako želiš pogledaj novi post, učlani se i uzvraćam http://prvipostadress.blogspot.ba/2017/02/empties-1-potroseni-proizvodi.html

    ReplyDelete