Feb 10, 2017

Who am I?

Ja sam obična devojka sa ogromnim snovima. Radim stvari koje volim, trudim se da ostvarim svoje ciljeve kao što svako od nas radi. Volim da pišem, i zbog te ljubavi sam danas ovde i pišem svoj prvi post na ovom blogu.
Moj prvi blog sam započela negde u januaru 2015. godine, 2 godine ranije. Ispunjavalo me je to pisanje postova, fotografisanje i uređivanje fotografija pa sam odlučila da sada počnem ponovo na ovom blogu 2 godine kasnije.

Ovaj blog neću svrstavati u kategorije lifestyle, fashion ili beauty blogova, ovaj blog će biti moje mesto gde ću iznositi svoje misli, routine i komentare. Trduću se da postovi izlaze što redovnije i da budu kvalitetni.
"Die with memories, not dreams" je moj moto, zbog čega ovaj blog nosi to ime. Ovim citatom želim da  vas a i sebe podsetim da treba da radimo stvari koje nas ispunjavaju i da se trudimo da budemo pozitivni, jer ovaj život je samo jedan i trebamo ga proživeti na nači na koji mi želimo.

Hvala vam svima što se odvojili deo svog vremena i posetili ovaj blog. ♥


30 comments:

  1. Srecno ti bilo u blogovanju :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Odličan koncept, slažem se u potpunosti. Želim ti puno uspeha na blogu! xoxo
    p.s. Hvala na poseti i komentaru. Ako želiš, možemo da zapratimo jedna drugu, ostavi mi poruku na mom blogu, da bih ti uzvratila!
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete
  3. Iskreno,ne izgledaš mi kao početnica u blogovanju,ni po načinu pisanja ni po pozadini bloga.Drago mi je što si ipak posle dve godine ponovo otvorila blog.Srećno draga!
    nMedusaa

    ReplyDelete
  4. Puno sreće u daljem blogovanju!Divan moto :)
    Minnah's Life

    ReplyDelete
  5. Dobro došla u svet blogova. Puno sreće ti želim! ♥

    Poseti: Misseslandy

    ReplyDelete
  6. Mogu ti reći da si me odmah na početku 'kupila' sa tim bannerom. Samo furaj svoj stil i sve najbolje. ;) ♥

    Aminique

    ReplyDelete
  7. Puno sreće u daljnjem blogovanju,imaš moju podršku i zapratila sam te ujedno!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  8. Sudeći po prvom postu, ovaj blog će biti i više nego odličan! Srećno u daljem blogovanju i samo ovako nastavi! Zapratila sam te ♥
    http://marized.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  9. Srećno u blogovanju, draga. Želim ti puno uspeha u daljem blogovanju. Želim da ovaj blog bude uspešan i da dostigne cifru i od 1000 čitaoca, pa i 10000 čitaoca. Zapratila sam te da ti budem podrška u blogovanju, nadam se da ćeš uzvratiti: Novi post je na mom blogu: laAdda
    P.S. Ime bloga je veoma dobro, daje motivaciju za život.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo i drago mi je da ti se sviđa ime bloga. ♥

      Delete
  10. Srećno u daljem blogovanju, ako treba neka konsultacija, slobodno se javi! Odličan prvo post, moram priznati! ♥ Tvoj sam novi član
    Teen Queen

    ReplyDelete
  11. Srećan novi početak! :D

    Milicalt.blogspot.rs

    ReplyDelete
  12. Dobrodosla ponovo u blogosferu, zelim ti mnogo srece u daljem blogovanju! Zapratila sam te pa samim tim imas moju veliku podrsku, jer znam koliko je meni bila neophodna na samom pocetku. <3

    ReplyDelete