Mar 1, 2017

Bacam HEJT: Nesposbni nastavnici, propalo školstvo....

Bonjour à  tous!


Koliko puta smo samo čuli rečenicu: "Škola je najbolji deo tvog života, videćeš posle kako će biti...", kada god bi se požalili na to koliko mnogo imamo da učimo i koliko prokletog domaćeg imamo da uradimo. Moje iskreno mišljenje, bez ulepšavanja za čitaoce, je da je škola sra*e ako nemaš pravo društvo pored sebe.



Jednostavno, školstvo u Srbiji je toliko neorganizovano i najblaže rečeno propalo. Naravno, da nastavnike nije briga što mi imamo 6 kontrolnih i 4 ispitivanja u toj nedelji, iako je dana 5, i iako dan ima 24 h a mi moramo da spavamo bar 6, u prokletoj školi smo 7 časova što nam, dakle, ostavlja 11h da uradimo 10 zadataka od kojih jedan zauzima čitavu stranu da se ispiše i da češ, naravno, ako ga ne uradiš dobiti kečinu bez razmišljanja, jer ipak ti si đak i to je tvoja obaveza. Kao što je i da napišeš sastav iz srpskog, uradiš 100 zadataka iz pripreme, naučiš nešto za tih 6 kontrolnih i 4 ispitivanja i možda ali samo možda, dišeš usput.



Najomiljenija stvar kod svega toga su mi nesposobni nastavnici koji lažu. Imaš probni prijemni na osnovu škole u januaru koji se NE OCENJUJE. Dakle, fino ti kažu da ne brineš i da se ne sekiraš jer se to neće upisati i ocenjivati. I naravno to se ocenjuje i ti zalepiš keca, jer je nesposobni dežurni nastavnik rekao da ne mora hemijskom da se popunjava probni a onda se pola minuta pred kraj sazna da se neće priznavati ništa ako nije napisano hemijskom. I tu naravno ide keca jer za pola minuta ne možeš da podvučeš apsolutno ništa.



A najviše volim nastavnike tehničkog, fizičkog i muzičkog koji daju kontrolni svake sedmice jer predaju predmet koji je meni jako bitan za upis srednje škole i koji ću SIGURNO IMATI na prijemnom pa nam daju kontrolne svake sedmice. A naravno ne možeš da dobiješ keca i nastaviš svoj život dalje jer se, gle' čuda, to računa u prosek a ti moraš da upišeš srednju školu.
Pripremne nastave su najbolji deo svega. Neretko, mrtva umorna i iscrpljena, gladna i ne naspavana moram da ostajem da radim KONTROLNI iz pripremne koji se RAČUNA u prosek i naravno po 100 zadataka iz zbirke, jer ja naravno živim samo da bih radila proklete domaće.


To vam je dragi moji, realno stanje bar kod mene. Možda sam previše dramatična ili lenja, ali jednostavno su to stvari koje me nerviraju i koje bi trebalo uništiti. Nadam se da svi vi imate prelepu sedmicu i uživate u bar do danas, prelepim danima :)


*Bacam hejt je žargon koji ja koristim kada želim da prokomentaršiem stvari koje mi se ne sviđaju.*

20 comments:

  1. Ovom postu me privuklo ovo hejt jer to i ja stalno govorim hahaha tako da mi je to genijalno, inače ja sam prvi srednje i u školi jr najčešće ajme majko jer je toliko toga da to nije normalno, još brojni nazivi iz anatomije i latinskog i itd uffff već boli glava haha, a kad pročitah ovo tvoje fizika odmah se sjetim koliko fizike imam za učit i smrači mi se haha. Inače lijepe slike i učlanila sam ti se u blog činiš mi je kao zanimljiva osoba haha.
    Ako hoćeš baci pogled na moj blog i učlani se ako ti se svidi xD
    -Sara

    vremenskiputnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ove i prošle nedelje sam toliko bila zatrpana inicijalnim testovima. Iz svakog predmeta, svakog dana, nekad i po dva ili tri na dan. Domaći imam toliko da odem i da svakom detetu u Beogradu podelim da mi uradi po jedan zadatak i ostaće mi još pola zadataka. Mnogo velike lekcije za učenje, a u ovo vreme nastavnici se i ne trude da mi naučimo nešto. Ali to je škola, moramo ići da bi smo naučili nešto, jer bez znanja nema ničega. Sjajan post kao i uvek, draga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se da moramo da idemo, a da li ćemo naučiti nešto to je već druga priča. Hvala ti draga ♥

      Delete
  3. Zaista istinito, ali kako moja razredna kaže, potrudi se da ne budeš mnogo ogorčena, jer setise, tek si u osnovnoj, šta ćeš posle u srednjoj, a tek na faksu gde se na jednom predavanju prelazi po sto stranica, a ti imaš samo par dana da ih naučiš ili ništa od tvog učešća na vežbama. Svakako, sada sam u srednjoj i zaista priznajem da mi je jako teško da sve postignem, jer je školstvo zaista neorganizovano i ne odgovara našim mogućnostima. Mada, ipak mislim da je prava stvar reći da što se više trudimo sada, da će nam biti lakše kasnije, jer realno gledano šta danas možeš bez fakultetske diplome?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista je tačno sve što si napisala draga ali koliko su nerazumni to nije normalno. Slažem se sa tobom, bez fakultetske diplome ne možemo zaista ništa ♥

      Delete
  4. Znači, kidanje! Ja idem u muzičku školu, i onda me profa iz muzičkog pita svaki, bukvalno svaki čas, iako je gradivo iz muzičke šklole i muzičkog u osnovnoj potpuno RAZLIČITO. Šta mene zanima istorija muzike? :D A tehničko nemam kao predmet, pa onda nije veliki problem. Ali, istoričarka me trenutno zeza, ona misli da mi ne spavamo da bismo učili, ali... Ili, najjače mi je kad se predomišljaju, nemaju plan rada, bukvalno. A biće kontrolni sjutra, a ipak ne, a ipak... A još kad imamo 3 kontrolna za jedan dan i sad se nađe još jedna da zakaže 4. i mi joj kažemo a ona odmah nema vremena za drugi dan. Ma sigurno. :D Užas! Odličan post. :D

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoj, saosećam sa tobom. Nama su zakazali 8 kontrolnih za sledeću nedelju iako je to protivzakontino ali naravno njih nije briga. Hvala ti draga ♥

      Delete
  5. Zanimljivo je skupiti hrabrosti i javno izneti sve ovo! To apsolutno pozdravljam, a i podrzavam sve sto si rekla. Sta god dodala bice nedovoljno argumentovano, ali te ipak razumem jer sam kroz sve prosla i jos uvek prolazim... Sjajan post draga Milice.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  6. Unfortunately agrees with you through training.
    I will be glad friendship blogs, dear ♥
    Julia Shkvo

    ReplyDelete
  7. Svaka cast za post, zaista divan, iskren i ne znam sta bih jos mogla da dodam. Uzivala sam citajuci zaista <3

    Pratim te, pa ako zelis uzvrati <3
    https://aandymm.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. Istina. Tako je u vecini skola. Nije vazno kako se mi ucenici osjecamo. Divan post :))
    Nova sam, pa me zaprati, ja tebe vec pratim. :))
    https://www.blogger.com/profile/16245264346456604629

    ReplyDelete
  9. Jaooo...Definitvno se saosećam sa tobom. I ja sam budući maturanti i sada kada bi trebali malo da popuste i da nam pomognu, oni navalili kao mutavi.. I to ovi iz predmeta tipa engleski,nemački, muzičko, pa i likovno. Evo imala sam kontroln i iz likovnog... A da ne pričam o nesposobnosti nastavnika kada sad nisam sigurna da li iz fizike znam nešto više od 3 Njutnova zakona, a iz geografije strane sveta, ali samo na krati...Dalje da ne pričam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam sad pred prijemnim i potpuno razumem tvoju muku, užasno su nerazumni prema nama :( ♥

      Delete