Aug 15, 2017

#backtoschoolshit: how to look "put together" in school?

Bonjour cerises!


Pre svega želim da vam zahvalim na 84 čitaoca koja sam primetila tek sada i da vam zahvalim za 20 novih čitalaca koji su pridružili našoj maloj porodici ovde na blogu i što me podržavate u poslednjim postovima. Volim vas mnogo, mnogo, mnogo. ♥

*Toliko o tome da nema #backtoschool postova.*

*Pre svega ovaj post je napisan u svrhu zabave i nema nikakvu nameru da uvredi nekoga, hvala.



Dakle, postoje 3 stvari koje ja istinski, duboko mrzim. Prva stvar je cvrkutanje ptica ujutru (zar zaista male napasti moraju da dođu na moj prozor od svih prokletih prozora u zgradi i počnu da cvrkuću u prokletih 9 ujutru?!), druga je jutro (ta mržnja posebno raste u ranim jutarnjim časovima), a druga je škola. I zamislite šta dobijete kad to spojite u jedno?

Sad zamislite ne tako slatku sliku mene kada me prokleti alarm probudi u prokletih 6.30 AM. Tek oko 12.00 PM počnem da funkcionišem i volim ljude i svet oko sebe. U današnjem postu ja vam predstavljam nekoliko stvari koje me učine prihvatljivom za ljudski rod u tim odvratnim danima.



1. KAFA, KAFA, KAFA ili ako je baš mrzite čokoladno mleko
Da bih otvorila oči ili bar počela da govorim potrebno mi je ovo čudo. Ako vidim svoju omiljenu šolju kafe ili flašicu čokoladnog mleka znaću da taj dan nije protraćen uzaludno i da još ima nade za mene. Usput mi daje energiju da se provučem kroz ubitačan dan.


2.Ne dozvolite da vam kosa bude masna
Uopšte, ali uopšte nije slatko kada vidim masnu kosu kako štrči iz punđe koja liči kao ptičije gnezno napravljeno pre 4 dana. Kapiram zauzeti ste, ali bar napravite pristojnu frizuru za takav tip kose a ne pustite je da pada kao (trudi se da ne opsuje) rezanca od špageta.


3. Stop flekama od paste za zube na odeći (ili uopšteno flekama)
I MEAN, BITCH WHAT? Kada vidim u hodniku nekog kako šeta sa OGROMNOM, belom FLEKOM od paste za zube na odeći padne mi mrak na oči.

4. Ne uzimajte baš prvo što vam padne pod ruku iz ormana
Znam, jutro je, na oči ne gledam a kamoli biram šta ću obući ali nek vam pod ruku padnu neka majica i farmeke/trenerka ali ne KARIRANA KOŠULJA I DONJI DEO TRENERKE. Ne želim da prokomentarišem ovo. Potrudite se da koliko toliko ukombinujete outfit i pogodite boje. Stop celom roze outfitu u različitim nijansama.



5. Šminkajte se otvorenih očiju
I SLEPAC BI VIDEO tu odvratnu, narandžastu liniju na prelazu i tu odvratnu braon linčugu od konture. Znam, znam, dešava se i najboljima ali ne svakog prokletog dana.

6. Oljušteni lak na noktima
Imaš duge nokte i na sredini nokta crvenu tačku koja je jedino što je ostalo od nekadašnjeg crvenog laka. Da, lak se ljušti i niko tu ne može ništa ali da ga promeni kada to već postane previše može. Zaista "bode oči" taj drečavi oljušteni lak.



7. Stop štiklama
Okej, prvo ja obožavam štikle i sama sam ih nosila na malu maturu ali da vidim devojčice u osnovnoj školi u štiklama mi je... užasno. U srednjoj školi mi je čak i slatko kada vidim neke čizmice sa normalnom štiklom ali za osnovnu mi je to... užasno.

8. Fejk naglasak
Ako si do juče govorio naglaskom mesta u kome živiš zašto danas kopiraš beograđanski? Nemam ništa protiv beogradskog naglaska sama imam takav naglasak za takve reči ali kada vidim isfoliran beogradski mrak mi padne na oči.



To bi bilo to u ovom postu, nadam se da ste uživali i još jednom napominjem da ovaj post nema nameru da uvredi nekoga.

Au revoir chiennes


24 comments:

  1. Hahahahah! Smiješan skroz post,baš mi se sviđa.Realan je!Super super!:D Imaš vrlo suh smisao za humor,I LOVE it.
    Uniquisi

    ReplyDelete
  2. Definitivno se slazem sa stavkama 2 i 8!!! Mene to najvise izludjuje, hahahah :D
    Odlican post! Supeeer!!!


    Btw; Novi post --> https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/08/be-careful-what-you-wish-for-book-review.html

    ReplyDelete
  3. Čestitam draga na ovoj divnoj brojci, ali tvoji postovi i trud su zaslužili mnogo više.
    Iako nisam neko ko mrzi sve ove stvari jer ustajem jako rano i liježem jako kasno i volim da provodim trenutke budna, bilo je zanimljivo čitati post na način na koji si ga pisala. Zaista sam se nasmijala nekoliko puta i hvala ti na tome.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulepšala si mi dan draga, hvala tebi puno, puno ♥

      Delete
  4. Kako orginalan post. Mnogo me oduševio i baš si me nasmijala. Toliko je zanimljivo i vidim kako se osjećaš, tačno se može skontati. Također i mene par stvari nerviraju i slažem se sa tobom ❤️❤️❤️

    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
  5. Sve ovo me toliko iritira da mi padne mrak na oči pri samoj pomisli. Pošto sam iz Niša, posebno prezirem fejk beogradski akcenat. I još se vidi kad nema pojma a trudi se da glumi nešto... Ughhh...

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
    Replies
    1. I još kada produbi glas.... -.-
      ♥♥♥

      Delete
  6. Jao boze, ti mene odusevljavas! Kako ovim ludim nacinom pisanja i opsutenoscu kojom vladas, tako ovako realnim postovima! Ne znam sta da kazem, odusevljena sam, uzivala sam citajuci haha kupila si me u potpunosti, pocev od ove kafe, do fleka po oddeci i ostalih umrljetina koje vidim na ljudima koji gmizu po skoli, pa sve do ovih cinjenica oko sminkanja,hah stvarno sasav post, ali sjajan!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo draga, ulepšala si mi dan, drago mi je da ti se sviđa ♥

      Delete
  7. Polako ali sigurno ideš ka 100 pratitelja i želim ti naravno još mnogo više uspjeha, da ostvariš to što prije jer to i zaslužuješ! Ovaj post je presmiješan, znači kidala sam se čitajući, jakoo kreativna ideja, sve pohvale! I naravno, pravi što više ovakvih postova, definitivno su opuštajući :D
    messy hair and hot coffee

    ReplyDelete
  8. Hahahahaha, genijalan post! Mi ni ne smijemo lak za nokte, a ni šminku u školi... :/ Mrzim fleke od paste za zube... svaki put moram da se presvlačim zbog te gluposti. :P ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/bts-backpack-essentials.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoo, bar ne moraš da gledaš fejlove ako ništa :D
      Hvala ti mnogo draga ♥

      Delete
  9. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Super post! Baš originalan,jako si me nasmijala s nekim stvarima kao na primjer ostacima laka za nokte,to je tako uvijek kad ideš u školu,nema vremena za skidanje laka xd :P
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  11. Great post dear ♥ Love your blog !
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle. Maybe we can follow each other and be great blogger friends ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  12. Hvala ti što si me nasmejala za početak, zaista imaš smisla za humor, naravno post je super!
    💕💕

    https://aandymm.blogspot.rs

    ReplyDelete