Aug 8, 2017

BITCH IS BACK FOR REAL!


Bonjour cerises!

Šta ima kod vas? Kako ste mi?
Recimo da sam vas malo lagala zadnji put kada sam pisala post i rekla da se vraćam. I ako se pitate "Who the fuck is this bitch?", kad vam izađe ovaj post na listi blogova ne krivim vas ni malo što me se ne sećate. Ali sada sam ovde, spremna sa novim laptopom na kome editor zapravo radi da uplovim u nove postove o... o... ne znam već smisliću o čemu ću da pišem.




Ako već niste znali, ja sam tu da vas podsetim da škola počinje za tačno 23 dana. Je l' još neko počeo da oplakuje raspust ili sam to samo ja? Nisu morali baš da shvate bukvalno prvi septembar i da škola počinje u petak! U petak! Dan koji bi trebao da predstavlja početak slobode i života. Ali ne, oni to moraju da unište. Ali dobro, jedina dobra stvar je ta što sa školom sledi i "back to school shopping", u prevodu jedan od izgovara da se potroši gomila para na nove krpice.




Eh, da li je još neko opsednut serijom Game of thrones? Ja sam u potpunosti opsednuta i već sam je proglasila "zvaničnom serijom leta 2017" iako sam je počela prošlog leta i proglasila žešćim sranjem ali ispada da je serija predobra. Za vas koje gledate, da li imate listu omiljenih smrti? Jer ja imam a ne želim da pišem ništa da ne bih spojlovala vama koji niste stigli do te epizode.



Baš skoro sam pročitala post neke blogerke (ne mogu sad da se setim ko je to napisao) o tome kako ne treba da prestanemo da učimo preko raspusta. I možete zamisliti mene, glavnog hejtera škole i svega što ima veze sa njom kako sa gađenjem posmatram reči učiti i raspust u istoj rečenici. I taman krenem da hejtujem i onda mi nekako dođe do mozga da ako učim nešto što me zanima nije isto kao učenje (truljenje ispred knjige iz geografije (bez uvrede svima koji vole geografiju)) nečeg što ne podnosiš iz dna duše. A ako ja nešto volim to su jezici, a od jezika to su egleski, francuski i španski. I tako ja krenem da učim francuski i mogu reći da mi ide donekle.



U poslednje vreme sam zaista razmišljala o tematici ovog bloga i shvatila da želim da ovaj blog prestavlja mene. Ne želim da bude usiljene formalnosti i predstavljanja mene kao osobe koja nikad ne psuje, ima sve petice u školi, nikad ne beži iz iste, ne posvađa se i ostala sranja. Želiim da ovaj blog bude opušteno mesto gde ću ja biti ja, pljuvati stvari koje mi ne sviđaju i biti makuep freak.

Tako da ljudi, vratila sam se na blog i očekujte neki storytime u nekom od sledećih postova.

Au revior cerises!

22 comments:

  1. Ime bloga je predivno zaista, mnogo mi se dopada.
    Da ja se slazem da ne treba uciti tokom raspusta, tj. ono uciti bubati napamet, vec nesto sto ce ti trebati i za skolu a i nesto sto ce i tebi znaciti kao npr jezik. Evo ja ucim nemacki jezik, nemam ga u skoli ali ucim ga jer ce mi trebati. :)

    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga ♥
      Srećno u učenju nemačkog ♥

      Delete
  2. Hey :) i really like your blog, its awesome!
    You write very interesting, the pictures are also beautiful.
    So I thought, maybe you'll agree follow for follow on gfc?
    I like to be in touch, with interesting and inspirational blogs :)
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Drago mi je sto si se vratila!Moram reci da mi se jako dopada ime bloga :) U potpunosti te podrzavam da ovaj blog predstavlja tebe i nadam se da ces uzivati pisajuci nove postove i da ces imati sve vise citalaca!Srecno u daljem blogovanju :)

    livelaughloveblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Iznimno mi je drago što si se vratila na blog pošto izgleda vrlo profesionalno i lijepo uređeno.
    Također učim španjolski jezik i obožavam ga!
    Zapratih te i veselim se idućem postu :)
    Uniquisi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga ♥
      Srećno u daljem učenju ♥

      Delete
  5. Ne ne, tebe je nemoguce zaboraviti. Drago mi je sto si se vratila, u svom duhu, i ponovo nas sve zabavila! Obozavam ljude, tacnije blogere, koji rade bez imalo one ustaljene formalnosti! Ovaj post i nema neku bas bas konkretnu temu, ali ostavlja veoma veliku pouku i poruku, sto je i najbitnije!

    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
  6. Ovaj post tako odiše karakterom, i kroz sam tekst se može zaključiti koliko si ti zabavna osoba, ne mogu onda ni zamisliti koliko si uživo zabavna! Radujem se postovima! :D

    Minnah's Life

    ReplyDelete
  7. Prvi put sam na tvom blogu i oduševljena sam. Znači, neverovano je koliko neka osoba može biti realna. :D Samo napred! Želim ti puno uspeha. Btw: učlanila sam se u tvoj blog.

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
  8. Ovaj post je brutalno iskren šta mi se jako sviđa haha, inače prvi sam put na ovome blogu i dopada mi se to što iznosiš pravu sebe ovdje. Drago mi je da si se vratila makar te nisam pratila prije, ali sad hoću i nadam se da ću ovdje naći mnogo zanimljivih postova. I nisam gledala ovu seriju još, nekako volim gledati serije tek kad se potpuno završe tako da ne moram čekati dalje, ali ipak ima par koje sam gledala nedovršene haha. Inače učlanila sam se u blog i ako ti se da i ako ti se svidi učlani se i ti u moj blog, sad sam uvela mnoge nove rubrike u blog pa se nadam da bi ti se mogle svidjeti. :)
    -Sara

    https://vremenskiputnik.blogspot.hr/2017/08/promjene-na-blogu-nove-rubrike.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svideo post i hvala ti što si se učlanila. Što se tiče Game of thrones možeš slobodno početi da gledaš, ima 7 sezona a epizode su poduže tako da ćeš moći da odgledaš većinu ♥♥♥

      Delete
  9. Drago mi je da si se vratila. Jedva čekam nove postove, draga.

    laAdda | BTS #1: School Tag

    ReplyDelete
  10. Odličan post!Prvi put sam na tvom blogu i odličan je.Učlanila sam se u tvoj blog i bila bih zahvalna ako bi uzvratila.


    https://xdreaannx.blogspot.com

    ReplyDelete