Aug 17, 2017

THE MOST USED PRODUCTS IN SUMMER 2k17

*u prevodu favoriti*

Bonjour cerises!

Kako ste mi? Šta radite? Oplakujete li raspust? Ja da.

Danas ću biti basic fashion blogger i napisati favorite leta 2017, koje se još nije završilo ali sumnjam da ću imati još nekih novih proizvoda u ovih 13 dana.
Fun fact koji vas verovatno ne interesuje ali ću ga svejedno napisati. Ja sam makeup kolekcionar. U prevodu, kupiću tonu šminke samo da bi mi stajalo na stolu i da bih ja to gledala ali uopšte neću staviti jer mi je previše. Da... Imam baš zanimljiv život. *sarcasam* *not funny at all*


 Prva stvarčica je ova Maybelline New York The blushed nudes palatica. Stavila sam je od prilike 3 puta kad sam izlazila negde jer sam potpuno nesposobna da napravim neki makeup sa očima a da ne izgledam ko panda i plus je još leto i ne pada na mi na pamet sa senkom da izlazim uveče u grad. Tako da sam ja koristila uglavno ove senkice iz gornjeg reda, najviše ovu 4. rozikastu u kimbiaciji sa pretposlednjom iz donjeg reda jer imaju tako puno šljokica i savršeno je za klub ili nešto. Zašto je u favoritima? Sviđaju mi se boje i pigmentacija je dobra.


2. Drugi i najveći favorit je ovaj Catrice High Mineral Glow Higlighting Powder (nisu mogli duži naziv) u nijansi 010 Light Infusion. Da li se trusi? Da. Da li sijaš kao disko kugla posle njega? DA! Obožavam ga i ne možete me nigde videti bez hajlajtera u poslednje vreme. Da mogu po čitavoj faci bih ga stavila.



Sledeći je Rimmel Stay Matte puder u kamenu u nijansi 003 Peach Glow koji ima svaki basic makeup guru tako da sam ga i ja nabavila i zaista radi svoj posao, ostanete matirani a to je ključno po ovim tropskim, odvratnim temperaturama. Jedini problem je što sam pocrnela toliko da su mi svi moji puderi presvetli (bila sam pre toliko bela da nije bilo nijanse za mene) što je slučaj i sa ovim.



 Ako nešto mrzim to su karmini, sjajevi i ostale gluposti na ustima. Jednostavno ne volim taj osećaj na ustima i zato ih gotovo ne posedujem. NYX soft matte lip cream mogu da podnesem na usnama, ne osećam ga previše tako da sam ga za razliku od drugih stavljala i zato je zaslužio da se nađe u letnjim favoritima. Nijansa je SMLC09 Abu Dhabi.



Aura long lasting brow liner u nijansi 01 je moja trenutno omiljena olovka za obrve. Meni najbolje funkcioniše kada je tupa tako da je rekto kad režem. Jako sporo se troši, kupila sam je u maju a koristim je svaki dan i gotovo se nimalo nije potrošila. Definitvno zaslužila svoje mesto u favoritima.


Sledeći je Catrice Liquid Camouflage korektor u nijansi 020 Light Beige u koji su se kunule mnoge youtuberke i blogerke tako da sam ja, basic makeup bitch, odlučila da ga kupim i nastavim dugi red oduševljenja. Prekriva apsolutno sve za male pare i jedina mana je što imaju samo 2 nijanse ali oprostićemo mu to.


Poslednji ali ne najmanje bitan favorit je Maybelline New York Lash Sensational maskara za koju sam prvo mislila da je bila žestoko sranje jer je bila nekako previše mokra ali sam je ostavila da se malo prosuši i onda je postala ekstra. Izduži trepavice i deluju dosta gušće i lepše.


I to bi bilo to od ovogodišnjih letnjih favorita. Nadam ste da ste uživali čitajući. ♥
Koji su vaši letnji favoriti?

Au revoir, cerises!

26 comments:

  1. Slike su ti predivne, cime slikas?
    Ja sam koristila ovaj puder u kamenu i on mi je savrsen, ne postoji bolji puder u kamenu koji sam ja probala. Moram ga opet kupiti. Catrice korektor imam vec 3 takva u zalihama haha! Odlican je. :)

    Novi post: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ReplyDelete
  2. Baš mi je bio neophodan jedan ovakav post, jer treba obnoviti makeup kolekciju i dugo razmišljam da li da kupim tu maybelline paletu sjena jer mi je predivna, a i prijateljica mi ju je preporučila, tako da ću je defnitivno kupiti. Ne mogu joj više odoljeti xd. Također mi je neophodan hajlajter, a volim catrice proizvode i ne sumnjam da su lošo, pa ću i to pogledati. Hvala na preporukama

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  3. Ajme, napokon neki mejkap post i na tvom blogu hehe :D Ili ih ja mozda nisam vidjala, izvini hehe! Naprosto odlicni proizvodi, malo je reci da sam odusevljena. Vecinu sam i sama probala tako da znam zasto su 'most used'! Zaista izvanredni. Fotogorafije brutalno dobre, odusevljena sam postom.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo je jedan makeup post ali davnooo, davnoo. Hvala ti mnogo draga ♥♥♥

      Delete
  4. Predivni proizvodi def cu probati catrice proizvode :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga, probaj nećeš se pokajati ♥

      Delete
  5. Slike su predivne,svaka ti cast.Imam maskaru i puder,a uskoro planiram da kupim i catrisov korektor.Svidjaju mi se recenzije kao i tvoj blog <3
    https://anastasijakostic.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Moja drugarica ima ovu Nudes paleticu i stalno, ali stalno je koristi. Slažem se da je pigmentacija jako dobra, a nijanse su stvarno odlične, definitivno vredi probati :)
    Odlične slikice! <33

    ReplyDelete
  7. Puder u kamenu i highlighter su definitivno moji summer most used products! Probala sam većinu ovih stvari, najviše sam zadovoljna sa Catrice kamuflažom i Maybelline maskarom! Ali i ostale stvari su toptop!♥
    messy hair and hot coffee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, koreketor je ekstra ♥
      Hvala ti ♥

      Delete
  8. Odličan post draga. Neke od ovih proizvoda koristim i apsolutni favoriti su mi. Neke od ovih proizvoda nisam isprobala ali nadam se da cu imati priliku:*

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  9. Kako si ti samo opuštena, sva se presmijem dok čitam tvoj post xD Svaka čast na tome! Btw odličan post, mnogo mi se dopadaju fotografije i proizvodi koje si izdvojila. ♥♥♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2017/08/bts-kako-da-vas-nastavnici-zavole.html

    ReplyDelete
  10. Predobar post, fotografije su ti toliko dobre divim se! <3
    moonflowerstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Predivan post, ali ne mogu biti, a da ne zapazim ove divne fotkice koje su me očarale. Zaista imaš talenta i smatram da bi trebalo da ga iskoristiš.
    Rimmelov matt puder je jedan od boljih koje sam koristila, ali ja ne bih mogla da ga stavim na crtu sa Avon Luxe puderim. Stvarno je "oduvao" sve ostale.
    Želim ti lijep vikend, draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo, ulepšala si mi dan ♥♥♥

      Delete
  12. Kao prvo, fotke su divnee! A kao drugo, jako mi se sviđaju proizvodi, probala sam Catrice kamuflažu, ali želim isprobati i sve ostale hah☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo, nećeš se pokajati ♥

      Delete
  13. Toliko mi je ovaj post dobro dosao jer ovu paletu zelim da kupim vec neko vrijeme. Korektor koristim jako dugo i odlican je,ali zamjereka jeste bas u tome sto ima samo dvije nijanse.

    Uclanila sam se u tvoj blog,nadam se da ces uzvratiti. ❤
    Olivanda.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve preporuke za paletu, odlična je ♥

      Delete