Aug 20, 2017

Uputsvo za odstranjivanje kućne gamadi i kako se ja borim protiv njih



Svi ste imali tu ogavnu situaciju kada u divnim letnjim vremenima u 3 ujutru gledate opušteno na krevetu vašu omiljenu seriju ili youtube video i odjednom čujete glasno TUP. Život se zaledi u vama, ne pomerate se na mestu i pokušavate da uočite u mračnoj sobi kakav je to neprirodan zvuk dospeo u vašu sobu. Naglo napipavate telefon i uključujete blic... i BUM! Ogromni, zeleni skakvac, dugačak 10 centimetara mirno stoji na vašem zidu.

Prva logična stvar je da vrisnete toliko vam grlo dozvoljava i bacite se pod pokrivač ili istrčite iz sobe i sakrijete se u kupatilo i zaključate 2 puta i nabijete peškire na sve otvore i čačkate fejs ili instagram dok ne bude neko pristojno vreme da probudite ukućane.



Druga stvar je da vrisnete i zavitlate papučom koliko god možete prema zidu u nadi da će vaš borbeni poklič i zamišljena toljaga biti dovoljni da ubiju neprijatelja. Ne preporučuje se iz nekoliko razloga. Prvi, možete da uznemirite stvorenje i da ono počne da leti i stvori se kod vas. Drugo, može da ostane veoma ogromna fleka na zidu a sigurna sam da ne želite da imate uspomenu na svoj hrabri poduhvat do sledećeg krečenja. Treća, možete da pogodite nešto drugo, pritom ga i polomite i promenite položaj neželjenom biću u vašoj sobi.



Treća stvar je da ga uhvatite i izbacite iz sobe. Ne izvodljivo iz nekoliko razloga. Prvi, ko bi želeo da dira prokletu stvar? Druga, može da vas ubode. Treća, može da vas pipne. Četvrta, opet ko bi želeo da pipa gadnu stvar.

Četvrta stvar je da vrisnete, istrčite iz sobe do sobe najbližeg ukućana i počnete histerično da objašnjavate da je čudovište u vašoj sobi i proterate ih u smrtonosnu borbu protiv njih.

Peta stvar je da histerično spamujete poruke najboljoj drugarici o trenutnoj opasnoj situaciji i koja vas je zadesila i preko poziva, poruka ili face timea smišljate plan za proterivanje neželjenog gosta.



I na kraju, kako se ja borim protiv njih?

Ukoliko je velika zverka kukavički pobegnem do sobe drugog ukućana i upustim njih u borbu. Ukoliko je zverka manja zavitlačim papčom, muvopecom i ubijem neželjenog gosta a ukoliko prve dve stvari nisu moguće blejim u kupatilu dok ne skupim hrabrost da izađem i suočim se sa njom ili dok drugi ukućan ne dođe i ne spasi me užasne sudbine.



Zaista ne znam svrhu ovog posta ali znam da sam ga napisala u 4 ujutru i odlučila da ga objavim. Kako se vi borite protiv mini čudovišta?

31 comments:

  1. Draga, post je jako zaniljiv, hah. Cesto mi se desi da se nadjem u takvoj situaciji, a to uglavnom resim na nacin sto dva sata ubedjujem sestru da ubije to.. Inace sestra je mladja, hah.

    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Hahaha, znači potpuno te razumijem. Ista stvar mi se desila prije nekih mjesec dana. Ležim ja tako ujutro oko 2, 3 iza ponoći, gledam youtube videe i čujem nešto kako leti, poput helikoptera xd. Palim svjetlo i mislim kako je neka leptirica, kad ono, ogromni zeleni skakavac. S obzirom da se bojim i mrzim većinu insekata, srce mi počinje lupati 100 na sat, a kako je kasno i svi spavaju ne znam šta da radim. Oko pola sata sam razmišljala da li da spavam u drugoj sobi, ili da ga pokušam nekako ubiti. Na kraju sam, za divno čudo uspjela, na kratko, pobijediti strah, približiti mu se i nekako ga ubiti xd. Hladnokrvni ubica sam lol. Inače post je nesvakidašnji i baš zato mi se dopada, ne bih rekla da nema nikakvu svrhu

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAKO? Ja mogu da preživim pauka ali skakavca.... Hvala ti mnogo ♥

      Delete
  3. Ja nikad neću zaboraviti kad sam se okrenula prema zidu i vidila škorpiona pored mene. Užas. Inače me nije strah kukaca. Riješim ih se bez problema, ali škorpione ne podnosim, baš nikako. Inače, post ti je genijalan i nikad nisam čitala ovakav tako da svaka čast!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ŠKORPION... Mene bi život napustio da vidim škorpiona... Hvala ti puno ♥

      Delete
  4. Haha, moram priznati da je ovaj post izvanredan. Ja se ne plašim toliko od insekata, jedino od paukova. Ali koliko god da se plašim paukova, ne bih imala ni hrabrosti da ga ubijem, ali i bilo bi mi žao da ga ubijem, jer mnogo volim životinje.

    laAdda | BTS #2 - Study videos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daa, bude mi žao da ga ubijem ali se samo setim da on može mene da ujede tako da ga ubijem odmah, ili ako hvata muve ostavim ga XD

      Delete
  5. Hahahahahhhhahahha, ovaj post me je baaš nasmejao, ponajviše zato što se i suviše pronalazim u njemu. Užasavam se svega što ima više od 4 noge, i ako mi se takva stvar pojavi u sobi, definitivno nastaje ludnica. Da, protiv njih se borim baš kao i ti, nekoliko puta mi se desilo da isprevrćem čitavu sobu i legnem da spavam kada sam sigurna da sam se insekta otarasila, ali zato moja majka doživi infarkt kada ujutru udje u nju... xD Sve u svemu, post je odličan i jako zanimljiv! :*

    Introverted dreamer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, znam taj osećaj, svaki ćošak prevrneš da bi se uverio da je uljez nestao... Hvala ti draga ♥

      Delete
  6. hahahha baš si me nasmijala hahaha najzanimljivije je da sam sekundu prije ubila neku bubalažu koja je tu letala oko mene-bila je mala ,pa sam se usudila inače bi vjerovatno napravila prvu situaciju koju si opisala hahah definitivno ponjela mobitel sa sobom! Predobar post! <3
    Novi postovi su na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha, drago mi je što si uspela da se izboriš sa uljezom. Hvala ti puno ♥

      Delete
  7. Hahah super post. Baš si me nasmijala. Inače se ne bojim buba i čak neke mogu da uzmem u ruke, ali nevjerovatno je koliko ih se prepadnem i svaki puta se sva naježim ❤️❤️❤️

    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, blago tebi. Hvala ti draga ♥♥♥

      Delete
  8. Tvoji tekstovi razvaljuju, ali bukvalno!
    Zapravo, ja se uopšte ne plašim bilo koje vrste buba i uvek sam ja ta koja mora da ih se ratosilja kada se neka pojavi u kući, pogotovo kada smo na moru gde ima bezmalo mnogo skavaca :D

    Marsyly

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, jao, blago tebi, ja uvek zovem nekog nema šanse da ih se sama ratosiljam sem ako nije neki pauk :D
      Hvala ti mnogo draga ♥


      Delete
  9. obožavam tvoje tekstove, sjajni su:D
    Ne bojim se insekata, buba i ostalih malih stvorenja, ali priznaću da se sledim kada vidim skakavca. Kao i tebi, desila mi se jedna '' nezgoda ''. Ležim ja u krevetu, prošla je ponoć oko 3 ujutru je i čujem nešto prelijeće preko sobe. I sada ignorišem ja to. A iznad kreveta stoji polica sa lampom a pored nje labelo. I kako sam ja krenula da uzmem labelo nešto je skočilo na moje noge - nisam bila pokrivena. I upalila sam svjetlo kad skakavac na meni. Zapravo, mislila sam da je skakavac, ali se ispostavilo da je to bila bogomoljka - nešto slično skakavcu. I onda je nastala čitava ekspedicija po sobi dok nisam izbacila to malo stvorenje:D

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bih verovatno vrištala ali da je sama izbacim nema šanse. Divim se tvojoj hrabrosti draga :O :D
      Hvala ti mnogo ♥

      Delete
  10. Hahahaha odlican post. Ja ipak biram opciju da ne vristim i da ga izbacim iz sobe, uz nadu da cu preziveti. :)


    Clan sam tvog bloga, ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  11. Jako zanimljiv i pre svega oblican post.

    Pracenje za pracenje?

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. Haha jao boze, ti si mene odusevila ovim postom, vise nego ijednim ikad pre! Preoriginalno, i veoma veoma interesantno! Odusevljena sam! Jako smesno!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ReplyDelete
  13. Hahahha, ne da sam se nasmijala nego ono od srca i u potpunosti. Stvarno si ovo objasnila na jedan jaaako humorističan način. Inače nemam problema sa bubama i ostalim gmizavcima (kada kažem nemam problema mislim na to da ih se ne plašim i ne vrištim). Pored toga, ja se sa njima borim tako što u sobi imam jednog pauka (običnog, divljeg, ne ljubimca). Davno sam čula da insekti neće gdje ima pauk i od tada ja imam jednog pauka i stvarno funkcioniše.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uhh, pokušaću sa ovim trikom, možda me skakavci počnu zaobilaziti. Hvala ti, draga ♥

      Delete
  14. Ovo je bio tako cool i neobičan post i nasmijala si me više puta što mi je definitivno genijalno. Ovo oko diranja bube mi je bilo smiješno jer si to rekla dvaput u par rečenica razmaka kao prvi i četvrti savjet haha šta mi je bilo genijalno. Inače razumijem te i ja mrzim skakavce, ali stvarno i bogomoljke...ajme horor, a i paukove hahahah nisam ljubitelj tih patuljaka definitivno, najgore mi je kad ih pronađem u kući, i vani ih je grozno vidjet u sobi da ne pričam, jednom mi je bio na jorgan skočio jedan skakavac dok sam pokušavala zaspat, neću ni opisivatt koja trauma je to bila hahahah xD baš zabavan post
    ako imaš vremena škicni moj post povodom dvije godine bloga :D
    -Sara

    https://vremenskiputnik.blogspot.hr/2017/08/sretan-drugi-blogo-roendan-vremenski.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, jao saosećam sa tobom. Jedan je kod mene skočio na varata od kupatila dok sam ja bila u njemu. Traume... :'D
      Hvala ti puno, draga ♥

      Delete
  15. Odličan post, mnogo mi se dopao. Vrlo kreativna ideja, dok sam čitala prisjećala sam se svih svojih iskustava sa raznim insektima i posmatrala sam fleku na zidu koja mi uspomena na skakavca.

    Pratim te, ako želiš uzvrati.

    https://ccaammblog.blogspot.ba

    ReplyDelete
  16. Kad sam pročitala naslov mislila sam il su braća i sestre ili o kukcima hhaha odličan post !
    GIVEAWAY -> http://hisandherway.blogspot.hr/2017/08/school-struggles-giveaway.html <--

    ReplyDelete