Sep 2, 2017

How to make yourself prettier than you already are

DISCLAMER:  Svako je lep na svoj način i apsolutno ne postoji ružna osoba na ovom svetu. Svi mi imamo posebne stvari koje nas čine lepi u očima drugih ljudi iako ih mi ne vidimo. Ovaj post ima svrhu da predstavi neki hackove kojim možete poboljšati svoj izgleda ukoliko želite malo promene ili ako želite da ga nadogradute.

Bonjour cerises! Ukratko, fuj septembar. Školetina je počela, s tim i obaveze i manje vremena za rađenje stvari koje želite tako da ću se verovatno i ovde postovi prorediti. Još ne znam kako ću i kada postovati dok se ne naviknem na novi raspored i više obaveza. Uživajte u postu!

1. Odeća
Odeća ne definiše čoveka- da, to je tačno. Ali ako ništa bar se potrdite da uklopite to. Ne pojavljujte se u školi u trenerci i košulji, ljubičastoj majici i narandžastoj trenerci. Odeća neka bude čista, bez ogromne mrlje od paste, jogurta ili bilo čega na njoj.



2. Perfem
Ja sam lično veliki zaljubljenik u parfeme i ovo je neki extra savet ali investirajte u neki parfem koji prelepo miriše. Jednostavno obožavam da se štrcakm parfemom i ostavljam miris hodnikom. Vrlo često i ljude prepoznajem po parfemima.



3. Kosa
Ne idite sa masnom punđom. Masna punđa je nešto najgore što možete da uradite. Za devojke koje imaju kovrdžavu kosu, očetkajte je odmah nakon što je operete i ostavite da se osuši i posle je ne češljajte. Lokne će izgledati mnogo lepše i nećete izgledati ko lav. Takođe, ošišajte ispucale krajeve i nađite frizuru koja lepo stoji vašem obliku lica.



4.Nokti
Ne grickajte nokte i zanoktice. Skidajte lak redovno, ne samo kada ga ostane na sredini nokta. Imajte uredno osečene ili isturipijane nokte i redovno ih čistite.



5.Nega kože
Čistite lice 2 puta na dan sa odgovarajućim proizvodima za vaš tip kože. Skidajte šminku pre spavanja- koliko god vas mrzelo to je jako bitno. Koristite ponekad i neku masku za lice, ostaviće vaš lice svežim i hidrirati ga.



6. Šminka
Ako ste još u osnovnoj školi ne bi trebali da se šminkate ali rekto koja osoba poštuje to. Bar u mom gradu, uglavnom se osmakinje šminkaju, i ja sam se u osmom šminkala i apsolutno sam obožavala to mackanje. Ne radite ništa preterano za školu. Ne treba vam alajner i senka u školi, plus će se razmazati pa će te izgledati ko rakuni. Korektor, puder (eventualno), nude karmin, maskara i obrve (evenualno) su sasvim dovoljni. Trudite se da dobro izblendate puder (i da nemate linčugu na jaw line-u (stvarno ne znam kako ovo da prevedem)).



7. Ne budite kopija "popularnih" devojaka
Obično će te i ostati upamćeni tako- kao kopija. Imajte svoj stil, ne  kupujte stvari koje vam ne stoje ili vam se ne sviđaju samo zato što ih neko popularan ima.


8. Budite pozitivni
Ljude privlače pozitivne osobe i isto izgledaju lepše ako se osmehuju a ne stoje nadrkani u nekom ćošku. Više se osmehujte, potrudite se da budete pozitivni.



16 comments:

  1. Super post, uglavnom se trudim da primenjujem sve ove savete, pošto su zaista korisni i mogu poboljšati izgled na bolje, iako se slažemo da to svakako nije najbitnije :).

    ReplyDelete
  2. Odavno nisam pročitala bolji i originalniji post! Svaka čast, draga! U potpunosti se slažem sa svim što si napisala! ♥♥♥

    Q&A -> https://innisall.blogspot.com/2017/09/kako-ce-blog-funkcionisati-tokom.html

    ReplyDelete
  3. Odličan post, slažem se sa svim što si rekla i ja se truim da poštujem sve to što si napisala već odavno i to ne iz razloga da bi izgledala "ljepša" već da bi se osjećala bolje u svojoj koži.

    https://ccaammblog.blogspot.ba

    ReplyDelete
  4. Predivan post draga, jako koristan a pritom veoma interesantan i originalan.
    I sama se trudim da se pridrzavam svih ovih saveta.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ReplyDelete
  5. Jako jako jako originalan post i predobro napisan. Ja se uglavnom pokušavam pridržavati svih ovih pravila i trudim se da kad mi i nije dan, da se povučem u kut, sa slušalicama u ušima i odmaram Vrhunski post!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    ReplyDelete
  6. Odličan post! Pridržavam se sveg ovog, samo zato što volim biti sređena. Mislim da izgled nije najvažniji, ali istina je da je izgled ono što svi mi prvo vidimo na osobi. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  7. Odličan post! Uvek se trudim da se pridržavam većinu ovih saveta, samo što se ne šminkam za školu pa nemam te probleme :D

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. Nisam još nigdje pročitala ovakav tip posta,tako da mi se ovo baš sviđa haha.
    Slažem se sa svime,lična higijena je najvažnija i treba se voditi što veća briga o njoj!♥


    Bella Place.

    ReplyDelete
  9. Draga Milice, želim da se izvinim što nisam bila 2 nedeelje aktivna na tvom blogu, ali to je jer sam bila na moru. Sada sam tu, i želim da ti kažem da je ovaj post nešto najlepše što sam pročitala već neko vreme. Hvala na preeelepim savetima! <3

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
  10. Odličan post. Slažem se sa svime što si rekla i mislim da je to nešto što bi svi trebali da rade i da prate tvoje savjete ❤️❤️❤️

    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
  11. Hahahhaha, pukla sam od smijeha na ovo ''školetina je počela'' xd Btw savjeti su odlični, a najvažniji su njega noktiju i kože

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  12. Sjajan post, slažem se sa tobom. Svi su lepi na svoj način, i uvek treba da budeš zadovoljan sobom. Kod mene 'školetina' počinje sutra, haha.


    Adda's life

    ReplyDelete
  13. Divan post!
    Da li bi zeljela da se medjusobno zapratimo? Ako da, javi mi u komentarima na mom blogu :)
    www.darijadujovic.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Super post! Nadam se da će nekome biti od pomoći. :)

    Ako želiš da se zapratimo, javi mi na blogu: http://starshinebeauty.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  15. Divan post. <3
    Ako zelis pogledaj moj blog i zaprati me, uzvracam. :)
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/?m=1

    ReplyDelete
  16. Thanks for the tips and advice! I always love checking out your blog, keep up the posts! Thanks for the share.
    Scarlett

    ReplyDelete